melly1 Moz teşekkür ederim canım yarın sabah tekrar vericem bakalım yükselme var mı yoksa kimyasal mı
Moz Beril63 yarın test yapasım var şuan karnım şiş sağ tarafta ağrı var hafiften ama regli mi yoksa gebelik mi bilinmez