Moz
Bende galiba adet olacağım 1- hafta önce test yaptım negatifti yarın günüm ama sadece sol kasık ağrım var bide halsizim sürekli uykum var kan şekerim çok düşüyor ben ne kadar aç kalırsam kalayım elim ayağım titremezdi şu son 1 haftadır elim ayağım tutmuyor