aslanmommy T-aksoy ay evet ya nefes nasıl alıp verecez o an varsa bende bakayım 39+3 bekliyorum bakalım kolay geçer umarım sakinlikle karsilasrim
T-aksoy aslanmommy evet nefes hep duyuyorum çok önemli diye ama nasıl yapılacağını tam bilemiyorum 4 sn alıp 8sn vermek bildiğim kadarıyla
Nurhanim_S aslanmommy benim edindiğim bilgilere göre balon şişirme yöntemi var tek sefer derin nefes alıp dört seferde veriyorsun ilk üç nefesi kısa kısa veriyorsun dördüncü nefesi üfler gibi uzunca veriyorsun
Fatmablt1 Anonimmmmmmmmmm hastanede mi ılık duş aldın kasilmalarinda evde mi duş ile rahatladin bir de kasılmalar sancılar neye benziyordu tarif etsen nasıl bir agriydi bende neredeyse 40 hafta olucaz iki gündür sancım var ama doğum sancısı mıdır bilemiyorum ilk doğumum kestiremiyorum ne olduğunu
Nurhanim_S Fatmablt1 doğum sancısı olduğunu anlarsın çünkü belinde ve karın altında şiddetli derecede regl ağrısına benzer bi ağrı oluyor ama şiddetli
Anonimmmmmmmmmm Fatmablt1 duşu hastanede aldım ama açıklığım 5cm civarındaydı çok ciddi bi rahatlık sağladı diyemem ama suyu çok severim normalde bir nebze faydası olmuştur çünkü çok şiddetli kasılmalar başlamıştı girdiğimde. Benim kasıklarımda değil göbeğimin altında ciddi sancı yani regl ağrısına benziyor ama kuvvetli olanından. Bence şüphelendiğinizde beklemen hastaneye gidin bana kalsa doktor çağırmasa belki geceyi de geçirirdim evde.
Fatmablt1 Nurhanim_S belimden kuyruk sokumuma bıçak batar gibi bir acı kasiklarimda ağrı oluyor regl gibi birde sanki büyük tuvaletim var gibi bir baskı hissediyorum alt kısımda ama düzensiz geliyor bu ağrılar bazen 25-30 dakika bazen 5-10 dakika gibi
Sdnrymnklc Anonimmmmmmmmmm kasılma nedir mesela ilk gebelik 4 yıl bekledim gözünü en ufak agrıda korkuyom kızım mı, geliyo die kasılma nedir mesela
Anonim97 Anonimmmmmmmmmm keşke ben de böyle bir doğum yapabilsem 37+6 haftadayım bebeğim tam makat gelişli ve kilosu da arttığı için dönme ihtimali %5 dedi doktorum mecbur sezaryen olacağım 😔
Anonimmmmmmmmmm Anonim97 Allah kolaylık versin önemli olan sağlığınız. Sağlıcakla kavuşun inşallah bebeğinize.
Sdnrymnklc Anonimmmmmmmmmm Allah analı babalı büyütsün inşallah kız mıydı kızlar erken gelir derler ya
Anonimmmmmmmmmm Fatmablt1 korkutmak istemem ama doğumunuz başlamış olabilir mi veya çok yakındır bi hastaneyle doktorunuzla görüşseniz
Nurhanim_S Fatmablt1 ağrıların düzensiz ise yalancı sancılardır canım doğum sancıları da bu şekilde fakat süre olarak düzenli aralıklarla süre araları azalarak gelir canım
gunesveguney Anonimmmmmmmmmm hayırlı oldun maşallahhh 💕 kasılma tam olarak nasıl bişey acaba ben anlayamamaktan çok korkuyorum
Anonimmmmmmmmmm gunesveguney kasılmayı anlarsınız da yalancı kasılma olup olmadığı bazen kafa karıştırıyor yani ben öyle düşünmüştüm. Onda da dinlenince geçer diyorlar ben o gün tüm gün yattım geçmedi bence sizin de dinlenince geçmeyen bir ağrı olduğu aklımızda bulunsun
Anonimmmmmmmmmm Slhls doktor ıkın diyene kadar ıkınmadım çünkü ıkınma sakın dediler sadece karnınızı şişirerek nefes alıp veriyorsunuz bu da kasılma anında yönetebilirseniz eğer duyduğunuz ağrıyı ciddi anlamda azaltıyor bende böyle oldu
Anonimmmmmmmmmm T-aksoy ben hastanelerde verilen dört haftalık ücretsiz doğum eğitimine katılmıştım orda ebeler eğitim veriyor hiç YouTubedan bakmadım ama vardır diye düşünüyorum basit bir mantığı var göğsünüz sabit kalacak nefesinizle karnınızı şişiriyorsınuz
Fatmablt1 Anonimmmmmmmmmm duş da denedik geçmiyor sanırım bı hastaneye gitmem gerek teşekkür ederim en azından benzer şeyler yaşayan birileri fikir verince kafamda netleşiyor
Bbusrauckun Hayırlı evlat olsun inşallah🥹 doğum yaparken vajinada acı oluyor mu acaba en merak ettiğim bu. Sancıyı reglle kıyaslayamam eminim daha çoktur ama regli bildiğimiz için sancıyada katlanılabilir. Ama vajina acısını çok merak ediyorum
Anonimmmmmmmmmm Bbusrauckun bence özellikle orda ağrı değil bel bacaklar dahil bir ağrı epizyotomi yapılırken mesela uyuşturmuyor ama attığı kesinin acısını duymadım uyuşuyor kendiliğinden gibi sanki bilemedim 😀 aminnn Allah razı olsun 💐