Englishteacher Ayyy haftaya çatı muayenem var benim de doktorum doğum şeklini konuşucaz muayene edicem dedi bugün. Ben korkuyorum doktor bey millet çok ağrılı olduğunu söylüyor dedim hiç korkma hasta doktor ilişkisi çok önmli böyle durumlarda iletişim önemli ben jel fln sürücem zaten korkulacak hiçbişi yok dedi ama bakalım neler olacak 🤭🙈
Msalbyrk Englishteacher ne jeli sürecek ki🤔 herkesn farklı olur aynen benmkide ağrılı oldu yürürken acı hissettm bide sonra beyaz bi aknti geldi korktm ama normalmis sanrm🤷♀️
Msalbyrk Nefeslina baya skntili gecmis 1 cm açıklık suni sanci suyun patlatlmasi o kadar şeyden sonra sezeryan 😶😱 gecmis olsun valla en cok korktgm durum 😖
Hasreterel Nrgll yok canım normal dogum oldum ılkınde bundada olcam sadece dogum oldunda yaptılar bana yoksa ayrıyeten kontrolum olmadı hıc
Serays Hasreterel normal doğum yapmak istiyorsanız açılma olup olmadığına bakıyor doktor son haftalarda. Bana açılmaya bakma amaçlı yaptı , çatı muayenesi diye bişey yoktur derdi doktorum normal doğum yapıp yapamicağın doğum anında belli olur derdi.