Msalbyrk Ilk defa oldm bugn ama felaketti cektgm acıya degmedi bile parmak ucu kadarmış 🙄 cuma tekrar gtcem 🤦♀️
Hasreterel Msalbyrk neden yaptı doktorunuz catı muayenesini benım ıkıncı gebelıyım hıc yapmadı doktorum
Serays Hasreterel normal doğum yapmak istiyorsanız açılma olup olmadığına bakıyor doktor son haftalarda. Bana açılmaya bakma amaçlı yaptı , çatı muayenesi diye bişey yoktur derdi doktorum normal doğum yapıp yapamicağın doğum anında belli olur derdi.
Msalbyrk Nefeslina yok yaaa gelmiyor 🤦♀️ açılmam daha yeni başlamış . Sen naptın pek gremiyorum forma.
Msalbyrk Ciciletto iliski yasakti bize 23 haftadan beri yani uzun zaman oldu Ama birden derine girdi sanki ya ne bleyim
Msalbyrk Nefeslina baya skntili gecmis 1 cm açıklık suni sanci suyun patlatlmasi o kadar şeyden sonra sezeryan 😶😱 gecmis olsun valla en cok korktgm durum 😖
Hasreterel Nrgll yok canım normal dogum oldum ılkınde bundada olcam sadece dogum oldunda yaptılar bana yoksa ayrıyeten kontrolum olmadı hıc
Nrgll Msalbyrk bende bugun ilk defa benim degil birazcik acidi oda saga sola bastirinca kac cm varmis aciklign