Asya1122 benimde öyle bi gece yatırdı beni bu yüzden nst de bebek hareketleri zayıf çıkmıştı ilk defa acaba şekerimden dolayı mı diye direkt yatırdı belki de uyuyodu bebeğim ikinci nst de düzeldi hemen ertesi güne kadar sürekli çektiler bi sıkıntı çıkmadı bu sefer de şekerime taktılar aylardır bişi olmuyodu doğuma ne kalmış şurda öyle olur böyle olur diye korktutup duruyolar aynı makineyi aldım hastanede olan aynı şeyi ölçüyo bende normal olan onlarda nasıl anormal tamamen hastane stresi başka bişi değil