Asya1122 Sedanur5481 ya benim de önce yüksekti sonra düştü en son da bayağı artık düşük çıkmaya başladı yani düşük kan şekeri gibi. Sonra bir iki gün sonra normal çıkmaya başladı valllahi anlamadım. İyice kafayı yemiş gibi şekerim
Berrakk39999 Sedanur5481 benim de öyle iyice düştü 36.Haftamdayım bebek büyüdükçe artar sanıyodum tam tersi oldu
Asya1122 Sedanur5481 bende sorucaktim iki kez olmasın diye kontrolü bekledim mesaj attım aslında. Bana düşmemiştir geçmemiştir sadece o sistemin tamamen bozulduğunu gösteriyor falan dedi ama nedense sinmedi içime 34 üm bende
babyloving Sedanur5481 bende 37 haftamdayım yükleme sonucunuz ne çıktı evde kaç çıkıyor şimdi ? Benim de düşük çıkıyor doktor hala insülin başlayalım diyor
Sedanur5481 Asya1122 Hmm 34 de benim hala devam ediyordu. Kaçırınca pik yapıyordu. Şimdi 49 a falan düşüyor açlık, yemek yiyorum makarna yedim hatta 94 çıktı tokluk, bana kalsa bence düşme yaşanıyor tabi doktorlar daha iyi bilir
Ananim Sedanur5481 ya bende de aynı durum var. İlk tokluk bir kaç kez yüksek çıktı. Karbonhidrata falan dikkat etmezsem hemen yüksek çıkıyor ama yediklerime dikkat edersem normal çıkıyordu. Sonra bir anda 30 haftadan sonra hatta 60lara düştü açlık kan şekerim. Birden böyle bir durum yaşanınca insan ister istemez bir panik oluyor.
Haniff Sedanur5481 benim 5+4 haftaliğim şuan ilk tahlillerde açlık şekerim 97 çıktı doktor biraz yüksek diye dahiliyeye yönlendirdi sizlerin kaçtıkı acaba
Sedanur5481 Ananim Evet panik oluyor insan ister istemez ya vücut alışıyor artık ya da dengesi mi bozuluyor anlamadım
Asya1122 babyloving 37. Hafta olmana rağmen insülin mi başlayalım diyorlar. Ben de kurtuldum artık 34 oldum diye seviniyodum :(
Sedanur5481 Haniff O haftalarda açlık şekerimde sorun yoktu. Benim şeker yüklemesin de de açlık şekerim normal çıkmıştı. Doktorunuza göre hareket edin isterseniz. Şeker yüklemesi 24. Haftadan sonra yapılıyor
babyloving Asya1122 evet bende bunu anlamıyorum yani dün hastaneydim açlık şekerim parmaktan 109 çıktı bu hafta perinatologa git insülin başlasın diyor 38 de alırız bebeği diye ne zaman gidicem de iğne fayda edecek evde hiç böyle çıkmıyor açlık en fazla 97 çıkıyor benim. Nst beğenmeyince yatış vermişti onun stresimden yüksek çıktı diye düşünüyorum doktor da öyle olabilir dedi sonradan
Asya1122 babyloving yani tabi bilime saygım sonsuz sonuçta doktorlarımıza güveniyoruz da gidiyoruz ama zaten 37 olmuşsun bence de gerilip stres yapmaktan çıkmıştır benim de bir iki gün öyle yüksek çıktı 105-110. Doktorum bir süre daha ölç dedi düştü sonra ama stresli bir dönemdi benim içinde gerçekten
babyloving Asya1122 benimde öyle bi gece yatırdı beni bu yüzden nst de bebek hareketleri zayıf çıkmıştı ilk defa acaba şekerimden dolayı mı diye direkt yatırdı belki de uyuyodu bebeğim ikinci nst de düzeldi hemen ertesi güne kadar sürekli çektiler bi sıkıntı çıkmadı bu sefer de şekerime taktılar aylardır bişi olmuyodu doğuma ne kalmış şurda öyle olur böyle olur diye korktutup duruyolar aynı makineyi aldım hastanede olan aynı şeyi ölçüyo bende normal olan onlarda nasıl anormal tamamen hastane stresi başka bişi değil