linalin0 18.haftamdayım sağlık ocagı aradı bugün haftaya aşım varmış 19.haftada vurulan oldu mu erken mi? İki doz olacakmıs ilki haftaya ikincisi daha sonra kızımda sanki 1 doz vurulmuştum diye hatırlıyorum ikinci gebeliğim
Cakalllsebahat-0 linalin0 benim 2013 yılında tetenoz aşım var dıye 2. Dozu gerek görmedi 1 tane olacagım size niye 2 doz dendi ki
Ozlem_Turan linalin0 merhaba, bende 2020 yılınd 2 doz vuruldum doktorum bu hamileliğimde tek doz yeterli dedi. Ancak bana detaylı ultrason sonrası yapalım aşıyı dediler, 23. Haftamda aşı vuruldum.
Selim_Alparslan linalin0 ilkini 20+2 de tetanoz ve boğmaca ikili olan aşıyı oldum. 24+2 de sadece tetanoz oldum.
Tubaaslnkzl linalin0 tetanozla boğmacayı karıştırmışlar bende iki doz oldum ebem bu şekilde bilgi verdi hatta 2 sene önce bir kere tetanoz olduğumu söyledim ona ikincisinin yapılması gerektiğinre içinde boğmacanın da olduğunu söyledi
Anonimmommy Cakalllsebahat-0 belki sistemde 10 yıl içinde tetenoz olduğun gözüküyordur. Ben en son ilkokulda vurulduğum için vurdular
CoolMamaMode linalin0 ben 20 de vurunmuştum beni de 18 de aramışlardı sağlık ocağı doktor 20 yi beklememi söylemişti
erikarpuz linalin0 ben 19+3de vuruldum doktoruma sorarak tabi sıkıntı olmadığını söyledi hiç sorun da yaşamadım
Anonimmommy linalin0 beni de 18 de çağırmışlardı ama direk vurmadılar doktorunla konuş ona göre vururuz dediler. İlkini 20 ikinci dozu 24 de vuruldum
Umuteymen65 Ben ikinci dozu oldum boğmaca ikisini de kullandım 2023 de vurmustum yine vurdular yakın hamile kalmama rağmen pişman da oldum
Patiseverana Ben de iki doz da vuruldum, birinci doz boğmaca tetanoz 20. Haftamda diğeri de 24. Haftam da ikinci doz tetanoz sadece