myangelson benim sancı kronik endometriozis hastasıyım sancilarim adet olmasa bile var sürekli serumla iğneyle yatıştırmaya calisiyorum doğum kontrol hapı yutarsam sanciyi kesiyo ama bu sefer de hamilelige engel. Doktor en azından bir tane çocuğun olana kadar sabret öyle ameliyat edelim dedi. Aslında evhamımda acelemde biraz da o yüzden olsun bari bir tane de sancıdan kurtulayım istiyorum çok yoruldum çünkü bu ağrıdan her geçen ay her geçen yıl daha da artıyor.