Beyzanurq canım iki ihtimal var ya gebelik yeni oluyor yerlesme yaşadın ve yerleşmeden dolayı kasık ağrısı oluyor. Yada kimyasal gebelik yaşadın beta değerin düşüşe geçmiş ve sökülmeye başlamış bunun icin en doğrusunu doktor bilir bence imkanın varsa özelde kan ver beta artışına tekrar bakılır ona göre yol izlersin. Şimdi gebelik oluyorsa gidip iğne yaptirsan Allah korusun zarar verebilirsin. Ağrın dayanilmayacak gibiyse doktora git burada kimse iğne yap dese onun sorumluluğu alamaz ki