Eflalinda Mihrimahbukre ben de öyleyim çok zormuş gerçekten. Sabredeceğiz yapacak bir şey yok maalesef
Mihrimahbukre Eflalinda ya burda okudum sanırım doktorlar normal diyorlar ama bence fizyoterapist ise yarar diye düşünüyorum doğuma da faydası oluyor ama doktora sormak lazım tabi yinede
Parek00 Mihrimahbukre merhaba benımde 3. Gebeliğim kuyruk sokumu ağrım dayanılmaz. 6 haftalığız. Sizinkinin cinsiyeti belli mi beli ağrıyanın oğlu olur diyorlar ama benim 2 oğlum da ağrımamıştı
Mihrimahbukre Parek00 benim ki kız ilk zamanlar çok iyiydim bş anda başladı ve daha 20 haftalığım bugün resmen yürüyemiyorum bilmiyorum ya
gozde91 Mihrimahbukre bende öyle sürekli dinlene dinlene iş yapıyorum daha da artacak diye korkuyorum
bilgemomy Kbr2301 benim kızım oldu müthiş bir bel ağrısı hatta belden sancı vurana da erkek diyorlar ama bizimki kız oldu 🤣