gozde91 Gittim hiç bir şey yapamıyorlar. Serum takabiliriz dedi ama önermedi senin 2 tane içtiğin parola eş değer dedi. Günde 4 tane parol içme hakkın var dedi zor durumda olduğun zaman içebilirsin dedi. Ağrıyı hala çekiyorum sabrediyorum. Yapacak bir şey yok. Röntgen zararlı bebek için