Nur124 merhaba canım dahiliye üç aylık şekerime baktı. Gayet iyi dedi kendi ölçtüklerimde biraz yüksek değerler olduğu içim diyetisyene yönlendirdi diyet programı aldım. Bir hafta onu uygulayacağım, ölçüm saatleri verdi şekerimi ölçeceğim sonrasında tekrar kontrole gideceğim