Kubkubraaa benim bebeğimde ense kalınlığı görüldü hasta doğabileceği söyleniyor. Amniyosentez testi vermem gerektiğini söylüyorlar ama ben istemiyorum. Recep hocaya randevu almayı düşünüyorum giden birisi olarak önerir misiniz? Benim içimi rahatlatır mı? Kabus gibi bir süreç içerisindeyim 😔