Bende de monozomi x yüksek çıkmıştı. Fetal dna da.
Doktorum hemen 16. Haftada en iyi perinatolojiye yonlendirdi.
Prof recep has ' a.
Perinatolog her şeyi defalarca inceledi, olctu.
Hastaliklar muhakkak belirti verir dedi. Mesela burun kemiği, vücutta şu toplama, organlarda hasar.
İsterseniz aminosentez yaparız ama gözüken hiçbir belirti yok dedi.
- Haftada tekrar gittim. Yine her şeyi detaylıca inceledi raporladi.sorun yok isterseniz yine aminosentez yaparız ama bir sorun çıkması supriz olur. Sağlıklı bir bebek dedi.
Bence en iyi Perinatologa gidin. Testler için fetal dna da dahil sadece olasılık verir, kesin tanı testi değildir diye her yerine ingilizce yazmışlar. İçinizi ferah tutun. Ben o rapor için ağladığım günlere pişmanım. Lütfen olasılık veren testlere güvenmeyin. Bebeğiniz sizi seçti ve inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alacaksınız.