Siyahbeyaz_ Beyzanurq sağlık ocakları gebelik testi veriyor mu ben hiç bilmiyorum😁 eğer öyleyse yarın gideyim deneyim şansımı😂 foto da göremedim kuzum birşey malesef
Beyzanurq Mavideniz26 senin yerinde olsam 10 kere test yapar üstüne kan bile verirdim nasıl dayanıyon😅
Beyzanurq Bir1kelebek bende gölgelik görüyorum ama bir kaç defa daha bundan bile belirgin cizgi görmüştüm ama kanda çıkmamıştı o yüzden emin olamıyorum
Sny_hkn10 Beyzanurq bende gördüm ama çok düşük değerdir varsa da tekrarlamakta fayda var. 3 gün kala böyle olması sorun değil ben kızımda regl günü kan verdim 4,5di hamile olduğumu bile düşünmediler ama şu an kızım 5 yaşında :)
Sosyalbiri babymom2026 uzaktan bakınca hafif bir gölgelik var gibi yakınlaştırınca yok gibi. Rabbim gönlüne göre versin canım 🤲🏻🌸