Benimde adete 3 gün var çok merak ediyorum şimdi test yaptım hafif bir çizik var gibi ama bir kaç kere daha böyle çizikler görmüştüm hepsi de yanıltmisti beni şuan yaptığım testi sağlık ocağı vermişti güvenilir diye bilemedim bir de siz bakar misiniz diye fotoğrafı eklemek istiyorum ama ekleyemiyorum