Haticez 34+3 teyim 3 haftada bir gidiyorum 11 Haziran’da gittim 30 Haziran’da gidecem tarih verecek doğum için sonra haftada bire mi düşer bilmiyorum. İlk bebeğim erken doğdu diye son ayları bilemiyorum yeni yeni bu hamileliğimde öğreniyorum işte. Nst ye baglanmadim henüz büyük ihtimal 30 Haziran’da gönderirler nst ye sağlıkla kucagimiza aliriz inşallah