Doğumumu kontrole gittiğim hastenede yapmak istemediğim için 33 haftada( bugün) başka doktora gittim. Dogum ne zaman olur dedim daha belli değil 4 hafta sonra gel bakarız dedi. Nstye de göndermedi ilgisizdi de zaten. Oğlumda muayeneler haftada ikiye sonra ise haftalık takibe başlamıştık. Sorum şu 37. Haftaya kadar nstsiz ve muayenesiz olur mu?