Bizde 35+3 olduk yarın sezeryan için gün almaya gideceğiz 38. Haftada alınacak inşallah 7-11 Temmuz arasına gün verecekler 10 Temmuz olursa babamla aynı gün doğacak😊 Karnımda sertleşme oluyor geriliyor sert hareketlerini ve tekmelerini hissediyorum ne kadar uyusam da yorgun hissediyorum