Merhaba hanımlar nasıl gidiyor hamilelik sıcaklar malum ben soğuk su ve vantilatör le geziyorum sıcağa tahammül edemiyorum sürekli terliyorum bu aralar berbat geçiyor sırf şu sıcaklar yüzünden. Gerçi ağırlaşmaya da başladım bazen yürürken bebek bacağımın arasında gibi hissediyorum 😃 özellikle bugün kasığımda hep iğne batması gibi ağrılar vardı kramp giriyordu bacak kramplarımdan bahsetmiyorum bile 🫨 sizlerin nasıl geçiyor bu haftada gebelik merak ettim.