Minerva_ Ayrıca beyaz kıyafetlerimi 60 pamuklularda Renkliler 40 sentetik ayarında Siyahlarıda 30 veya 40 koyu renklilerde Havluları ayrı yıkıyorum ön yıkamalı pamuklularda 90da yıkıyorum Çarşaf ve pikeler falan pamukluda 40da bazen 60da yıkıyorum
Ftm2025 denizuhal omonun koku teknolojisi sıvı deterjanını öneririm kokusu günlerce geçmiyor yarım kapak koysam bile mis Bir de çamaşır makineni havalandır mutlaka yaz geldi artık koku yapıyor çamaşırlarada geçiyor koku deterjan gözü ile kapağı açık bırakıyorum ben
Buse4161 denizuhal yok aşkım ben hiç 90 ve 60dan düşük yıkamadım. Narinleri perdeleri falan 40ta yıkıyorum sadece
tahamommy denizuhal benim 40 ta bile tertemiz oluyor canım makinenin ömrü ve deterjan ile alakalı 60 derecede de yıkayabilirsin ama daha hızlı yıpranabilir, ben bingo kullanıyorum buarada kokusu vs de çok güzel oluyor çok nadir yumuşatıcı kullanırım bir de arada bir bulaşık deterjanı tabletini makinenin içine atıyorum ve kazan temizleme yapıyorum bilmiyorum ne kadar doğru instagramda görmüştüm tertemiz yapıyor 🥲
Gokceegee denizuhal ben herşeyi ayrı ayrı yıkarım . Beyazlar siyahlar iç çamaşırları , nevresim havlular akla gelebilecek herşey ayrı . Sevmiyorum diğer türlü yani . Bekletmeyi de sevmem
ikimelekannesi2224 denizuhal merhaba canım yumuşatıcı kokusu almıyorsan makinende sorun vardır ya erken alıyodur yada yumuşatıcıyı orada bırakıyordur bir defa benim öyle oldu düzeldi. Ben bir kapak yazıyosa 2-3 kapak koyuyorum ya boykot ürünleri yumoş vernel tarzı artık kullanmadığım için diğerlerinden bir tık fazla koymak zorunda kalıyorum yoksa istediğim kokuyu alamıyorum. Bingo softun mavisi çıktı lilyum yazıyor yumoştan bir farkı yok çok beğendim tavsiye ederim. Dalininkilerde güzel
denizuhal Minerva_ sizde haklısınız bu sefer yeni elbise almak zorunda klcgz . Bende ayiraym ama mesela bazı beyazların üstünde ailem var yada renkli küçük şeyler var onlarda mı beyazlara yikanmali
Denizz43 denizuhal beyazları havlular ile birlikte yıkıyorum oyle çok yıkanmış oluyo😅😅😆 gerçi yaz geldi atletler dolduruyor sepeti
efeduru denizuhal yok kız öyle deme herkesin düzeni farklıdır birbirimizin aynısı olacaz diye bir kural yok senin ev düzenin öyle benimki böyle 🫶