denizuhal kendı çamaşırlarımız için soruyorsan haftada 1 er kere yıkıyorum yanı 3 e bölüyorum öyle bırıkıyor, sıyahlar beyazlar rneklıler olarak cuma renklı yıkıyorum cumartesi beyaz pazar sıyah yıkıyorum pazartesı hepsını bir ütülüyorum. Pazartesi kızımınkılerı yıkıyorum 2 ye böluyorum renklı beyaz olarak aynı gün 2 malına yıkayıp asıyorum salı ütüluyorum. Haftada 2 kere çarşaf degıstırıyoruz 2 makına çarşaf için çıkıyor haftada 1 bezlerı ayrı yıkıyorum sofra bezlerını mutfak seylerını ayrı yıkıyorum haftanın 7 günü çamaşır makınası calısıyor ben bu sekılde yıkıyorum. Yalnız havlularımızı bır yıkıyorum çünkü bı tek bız kullanıyoruz, mısafır gelınce mısafır havluları cıkarıyorum el yüz dahıl onları tek başına yıkıyorum 2 banyom olduğu ıcın bırınde misafir havlum duruyor kullanmıyoruz bız yatak odasındakını kullanıyoruz onu ayırmıyorum rengıne göre kıyafetlerle yıkıyorum