Ceydaaas1 bence doktorunuzun çok iyi olması lazım. Benim doktorum çok kaliteliydi. Doğum ile birlikte gerçekleşti temizledi. Eli çok hızlıydı hocaydı üniversite de. Ben çok korkuyordum çünkü ilk gittiğim doktor dedi ki sen düşürürsün dedi normal yapacağım yoksa rahmini alırım gibi konuştu ben odadan ağlayarak çıktım. Sonra eşim ile aile hekimimize gittik bizzat doktora sorduk bu alanda kim iyidir diye bize yaşadığımız şehir de iki doktor önerdi biz üniversite de olanı seçtik hocaydı çünkü. O doktor ise tam tersini konuştu normal doğum ile olmaz kesi yapılması gerekiyor dedi. Ameliyatta uyanıktım her şeyi gördüm. Önce bebeğimi aldılar hemen ağladı öptüm kokladım 5 dkk sürdü bebeğimi almaları 1,5 saat ameliyat ve dikiş sürdü. Doktor tek kesi ile halletti. Sonra dikiş yapıldı bu şekilde oldu. O miyomları normal doğumda nasıl kesecek nasıl gidecek zor yani. Belki küçükse bilemiyorum benim ki bir bebek kadar vardı.