Zezeyyuu Ceydaaas1 benım vardı hamılelıkle oluşmuştu zaten doktor doğumla birlikte gıder demişti 3 cm cıvarında bişeydi doğum yaptım gıttı şimdi ikinci gebeliğim bundada yumurtalık ta kist oluştu
Zezeyyuu Ceydaaas1 ama korkulcak bısey değil yanı o normal doğuma engel bı durum değıl yani bıraz sancılı geçebilir dönemin
YyyyYasemin Ceydaaas1 miyomun ne doğuma ne bebeğe ne anneye zararı olmaz tek zararı sadece biraz ağrıyı fazla hissediyoruz başka bir zararı yık diye biliyorum bende de var
Eflalinda Ceydaaas1 bende de vardı bir bebek kadardı. Sezaryen ile alınır dedi doktor kanaman çok olur dedi
Gulbahcesi_ Zezeyyuu merhaba nasıl doğumla gıdıyor benım doktorum sezaryen ıle alabılırız normal dogum yapamazsın dedi
Ceydaaas1 Zezeyyuu benimkide hamilelikten önce 4 cm di hamilelikte 7 cm e ulaştı büyüdü plesantanin arkasina yapışmış bu zamana kadar Dr hep sezeryan dedi bugün normal doğum deneyebilirsin dedi com sasrdim kokrkyorum açıkçası miyom varken normal doğum nasıl olucak diye
Zezeyyuu Ceydaaas1 benım doktorum hıc sezeryan demedi normal doğuma engel bı durum degıl her kadın da gorulebılır gayet normal bı durum dedı kolay bı doğum oldu zaten benım ki onunla birlikte de kayboldu
Ceydaaas1 Zezeyyuu inşallah benimkide öyle olur su gibi geçer en baştan beri miyomun olduğu için tehlikleli normal doğum dedi bugünde normal.olablrsn ama sezerryani tercih ederim dedi anne ve bebek icin iyi oluyor dedi kafamı karistirdi
Zezeyyuu Ceydaaas1 farklı bı doktora da görün istersen için rahatlasın ben abarttım ilk duydum doktor güldü gayet sıradan normal bısey gıbı davrandı daha sonrasında da konusu dahı olmdı ama evet bıraz sancılı geçiyor cıdden
Ceydaaas1 Zezeyyuu hamileligim benimde miyomdan dolayı ağrılı geçti 8 ay boyunca progestan kullanicam pazartesi başka doktora gidicem bakalım bu aydan sonra bakıp takip ederler mi bilmiyorum ki
Zezeyyuu Ceydaaas1 ederler ilkinde hastane kapanmıştı benım başka hastaneye geçiş yaptım takibe aldılar bu ıkıncı devlet olucak özel bulamıyorum malum olaylardan ötürü kalmadı civarda hıc hep farklı hastane denedım yıne bir ay kala değştrdım skntı olmuyor
Zezeyyuu Gulbahcesi_ zaten hamilelikte oluşan bı durum olduğunu söyledi bana benım doktorum 3 cm cıvarıydı doğum yaparsın gıder dedı kalmadıda zaten yok yanı şuan
Busraikiz 8 miyomla normal doğum yaptım, 2. gebeliğimde de sorun olmadı. Normal doğum için gün sayıyorum inşallah 🙏🏻
Gulbahcesi_ Busraikiz neden bu kadar korkutuyolar anlamıyorum mesela bana sendekı buyuk ceserer mıyom varken normal dogum dusunmen asla olmaz sezeryan yapalım dedi direk