momkrm19 bende 27+4teyim isim bulmak çok zordu gerçekten birsürü isim seçeneğimiz vardı sonunda karar verebildik darısı sizin başınıza inşallah😄 Ben isimden daha çok anlamının güzel olmasına dikkat ediyorum açıkcası birde yeni modern isimler pek hoşuma gitmiyor mira dora eva neva tarzı tabi herkesin şahsi fikridir. Beren ve bircede güzel anlamına baktım ikisininkide gayet güzel anlamda bence