feridesude Kızımıza begüm adını koymaya karar verdik sizce nasıl 🌸 duyanlar kaba bi isim falan diyor beğenene rastlamadım yani pek 😒 fikirlerinizi almak istiyorumm💕💕
Bnguuu_102 feridesude çok güzel bir isim bir tanıdığımın arkadaşı da kızına begüm pera koymuştu o kadar hoşuma gidiyor ki ikisi yan yana 💕🌸
feridesude Bnguuu_102 çok hoş duruyormuş ikiside teşekkür ederiimm bu yorumlar içimi ısıttı gerçekten sevindirdi beni🥰😻😻
feridesude Sudee01 Begüm sare yazılmasıda okunmasıda çok hoş geliyor gerçektenn çok beğendim ayrıca begüm isminede iyice ısındım bu yorumlardan dolayıı😍😍😍🌸❤️
alavara feridesude benim koymayı çok istediğim ama eşimi ikna edemediğim bir isim. Çok seviyorum begüm ismini 😍
Alya05 feridesude çocuklarda hiç duymadım bugüm ismini yetişkinlere yakışıyor. Minicik bebeği Begüm diye sevmek bana ağır geldi biraz Tabi tercih sizin 🌸
Acelya11 feridesude Begüm normal bir isim şimdiki lila mila şila çok mu güzelmiş peki herkesin adı barbi oyuncak adı olmak zorundamıymış gınaa geldi şu uyduruk isimlerden Begüm bu devirde harika bir isim ❗️
feridesude Acelya11 kesinlikle tabi her annenin kendi kararı ama bende özellikle normal düzgün türk ismi olsun istedim ayy teşekkür ederm yorumunuz için 😍😍😍
Acelya11 feridesude Begüm tarzında başka isimlerde düşünebilirsin ama içine sindiyse koyabilirsin gerçekten çok güzel, Buket Bengi Deniz gibi