Anneyimmmben benimde son 54😍ilki normal umarım bu da normal olur sezaryenden çok korkuyorum 🥹bu cumartesi kontrol var, bi gidiyoruz baş aşağı bi gidiyoruz yan duruyor sıpa beni korkutuyor dönmeyecek diye😂 ama doktorum 40 haftaya kadar bekleyeceğini söyledi, bu sıcaklarda ne kadar dayanabilirim bilmiyorum umarım dönerde abisi gibi 38lerde doğar sağlıkla 🌸