Ftm2025 GirlandBoy_Mom normalmiş ben de bir soru sorabilir miyim zor muydu bana doktorum 34 de yaparız demişti ben yaptıramıcam sanırım
GirlandBoy_Mom Ftm2025 34 çok erken değilmi bana dün yapıldı 35+4 de ama düzensiz sancılarım vardı o yüzden açılma var mı diye bakıldı kaçıncı doğum olacak belki onunla alakalıdır
Ftm2025 GirlandBoy_Mom ilk doğumum vajinismus geçmişim olduğunu söylemiştim doktoruma 34 te çatı yaparız zaten yaptıramazsan sezeryan günü veririm dedi sanırım yaptıramıcamı düşünüyor ki erkenden gün vermek istedi
GirlandBoy_Mom Ftm2025 peki sen nasıl istiyorsun canım senin fikrin önemli Devlet Hastanesinde kolay kolay sezeryan olmuyor ama tabi ki bi görüş Doktor’unla
Ftm2025 GirlandBoy_Mom doktorum ile görüştüm devlette ebe ile de görüştüm ikisinde devlette sonuna kadar normal doğum için zorlamak zorunda olduklarını ve çok hırpalanacağım söylediler birde kesi atılma muhabbeti var bundan ötürü ileri cinsel hayatımın olumsuz etkileneceğini söylediler çünkü zaten hassasım bu konuda orada oluşan bir yara beni dünyadan soğutacak ne bebeğini ne kendini strese sokma bir b planın olsun dedi doktorum üstü kapalı çünkü devlette sezaryen son ihtimal ve vajinismus normal doğuma engel görülmüyor dedi sen açamıcaksan bebek strese girecek çok tehlikeli dedi o yüzden sezeryan istiyorum özeldeki doktorum umarım çatı yapmadan direkt sezeryan günü verir daha onunla görüşemedim
GirlandBoy_Mom Zuleyhadere25 düzensiz sancılarım vardı ondan bakıldı yatış öneriyorum dedi ama ben istemedim
Kubra_811 Bana 36 da yapıldı az sancım çıktı diye nst de bide doktor doğumu tetikleyeceğini söylemişti
GirlandBoy_Mom Kubra_811 benim de düzensiz sancılarım vardı sancıların ne zaman düzene girer dedi bilmiyorum ama doğumu tetikliyor evet
GirlandBoy_Mom Zuleyhadere25 inşallah yani doktor sancıların düzene girebilir dedi nst de 100 leri gördüm çünkü ama hissetmedim
KumpirsMom GirlandBoy_Mom ay Rabbim kolaylaştırsın suni sancıya gerek kalamadan vaktinde sağlıkla doğur inşallah 🤲🏻❤️
Bilinmez-7 Çatı muayenesini özel hastanemi yapıyor. Devlete gidiyorum birşey demediler henüz. Orada doğum yapmış tanıdıklarım var onlarada yapılmamış. Birde sizler çatı muayenesinden sonra ağrılarınızı lekelerinizi söyledikten sonra tedirgin olmaya başladım
GirlandBoy_Mom Bilinmez-7 ben devlet hastanesine gidiyorum düzensiz sancılarım çıktı o yüzden muayene yapıldı
KumpirsMom GirlandBoy_Mom evet canım dün çıktı çok şükür onun telaşesindeyim çok küçük ilk anneliğim 🥹 pazartesi muayenesi var resmen güzel bakmışmıyım diye kontrol edecekler 🥹 kızım kuvözde şırıngaya alışmış meme reddediyor savaşıyoruz resmen 🥹 göbeği kanıyor hafif kv normal diyor içime sinmiyor ama doktora gitmeyi bekliyorum o kadının bi Allah bir demesine inanıyorum çünkü 🤭
Bilinmez-7 GirlandBoy_Mom bebiş kızmı. Kız benek çok durmaz diye diye benide tedirgin ediyorlar. 1 ay kaldı diyemiyorum o yüzden, durursa sonuna kadar 1 ayımız var diyorum
nisaakb Ftm2025 özeldekine gittiniz mi çatı muayenesi yapmadan gün verdi mi ben de gideceğim normal istemiyorum alttan muayeneden de korkuyorum