Esraerdgn95 32. Haftalarda genelde haftasını yakalıyor .. yakalamasa da eğer fark iki haftaysa doktorlar çok sorun olarak görmüyorlar bunu bi de erkek bebekler genel olarak kız bebeklerden daha iri olur demişti doktorum bende erkek bebek bekliyorum önden gidiyordu hep bir hafta filan şuan 38. Haftamdayım 30. Haftamdan beri hep haftasında ilerliyor . Sizde de sıkıntı yoktur endişeye kapılmayın ♥️ sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah