Selam kızlar, bugün kontrolum vardı 28+6 haftalık erkek bebek bekliyorum. Dr 1700gr 40cm dedi oğlum için. İleri gidiyorsun ama her şey yolunda sorun yok dedi. Benim gibi bu şekilde ileri giden anneler var mı? Benim ilk gebeliğim o yüzden heyecan tavan:) Dr. aklıma takılan her şeyi sordum oda yanıtladı ama bu durumu yaşayan anneler varsa yorum yaparsa çok sevinirim. Teşekkürler 🌸