Kızlar merhb aslında 65 ile doğum yaptım,şuan 55 im ama naparsam yapiyim hergün yürüyüş spor ve doğru beslnemeye rağmen alt karnım bi tık kaldı eskisi gibi gitmiyor,normal doğum yaptım bu arada yokmu böyle olan yok mu çaresi niye böyle anlamadım!😰doğum yapalı 9 ay oldu bu arada