rabiabs benimde ilk oğlumda öyledi kafası 2 hafta önde karnı 3 hafta geride dendi çok ağladım filan oğlum doğdu çok şükür hiçbir sıkıntısı yoktu bence makineden de kaynaklı olabiliyor . Boşuna kendinizi üzmeyen. Başta sağlıklı ilerliyorsa sonda da sıkıntı yoktur inşallah.