rabiabs Merhaba, ben 2 hafta once 2bucuk hafta gerilikle 37.haftamda dogum yaptim bebegim 35 haftalik uyumlu dogdu 44cm boyu, kilosu da 2420gr. 32.haftadan itibaren gerilik basladi ve ilerledi benim kan akiminda azalma da oldugu icin doktorum riske atmadi 37.haftada sezaryenle cok sukur saglikla dogurdum. Perinatolojiye de gittim olumsuz bir sey soylemediler genetiktir,minyon dediler. Benim oglum da kucuk dogmustu. O kadar uzuldum ve stres yaptim ki hamileyken sizi cok iyi anliyorum, bir sebepten oluyor cogunlukla da genetik ama icinizi ferah tutun saglikla gelsin insallah💐