ilayda_2309 Kızlar 29+5′ten selamm bizimki öyle hareketli ki artık vurunca sert vuruyor ağrıtıyor sizde durumlar nasıl?💖
bebek_29 ilayda_2309 21 haftadan selamlarr😄 hareketleri net hissediyorum çok hareketli ya birde dün tekme attı 2 kere 😄🐣
demirrleydi_ ilayda_2309 19+1 deyim bir kaç gündür ufak ufak hissediyorum ama tekme değil tabiki ikinci gebelik olduğu için ilerde başıma ne gelecek biliyorum 😂
Zlm_dmrhn Ehjfjsjs maalesef ben de hisstmiyorum.2. gebelik erken hissedilir dediler fakat okadar dinliyorum yok
Birhayalimvr Mrvmrv78 ayy ne güzel nasil bir duygu canim hissetmek hjc yasamadigim ivin tuhaf geliyor 🥰
Ehjfjsjs Zlm_dmrhn evett yaaa doktora sordum 21 haftaya kadar normal dedi çok geç değil mi 21 dedim hatta kız mı cinsiyetin canim
Zlm_dmrhn Ehjfjsjs hayır erkek benim ki.demekki bekliycez biraz daha ama bende 2. erken hissedilir diye duymuştum ama bizimkiler enteresan demekki
Sayoss ilayda_2309 öncelikle ikinci gebeliğim Şuan 19+2 haftalık olduk ortalama 14-15. Haftadan beri hissetmeye başladım ilk zamanlar sadece gece yatağa geçince oynuyordu şuanda oturduğum yerde bile hissediyorum hatta tekme bile atıyor bazen anlık dönme hareketini bile hissediyorum 😍
oznuraydins ilayda_2309 33+2 deyim o kadar can yakıyor ki artık bide toplanmaya yer değiştirmeye son gaz devam 😂
S-nur1 19 haftalığız biz biraz erkenci davrandık sanırım ben 1 haftadır rutin minik tekmeler hissediyorum günlük aksatmıyor maşallah uzanmama felan gerek kalmıyor şuan oturuyorum bi tepik atıp gidiyor bir süre yok oluyor 😂🫠
gozde91 Seymanur_ts bende aynı haftadayım benimde 2. Gebelik sanki bende hissettim bugün. Kasık bölgesinin birazcık yukarısında mı hissettiniz sizde böyle pıt pıt oldu minik
Birhayalimvr Seymanur_ts aaa cok erken hissetmissiniz 3. Gebelik oldugu icin mi acaba bende 13 haftaligim ilk gebelik ben zor hissederim gibi
Sarees Seymanur_ts ay bende aynı böyle hafif seğirme gibi oluyor uzandığımda hissediyorum genelde 🥰benim de 2. Gebelik