Bende kürtaj olalı 3 hafta oldu kanama iki hafta sürdü kesildi şuan ama karın ağrım oluyor ya birde beyaz akıntı geliyor acaba enfeksiyon mu. bir daha kontrole gitmedim. açıkçası muayeneden korkuyorum o kadar çok alttan muayene oldum ki düşük aşamasında travma kaldı ustumde.o metal aletle açtırıp mi muayene ediyolar yoksa sadece uzun beyaz ultrason probu ile mi? Bilenler yazarsa sevinirim :(