meryys Kızlar perşembe günü 12+3diye gitmiştik 10+5de gelişimi durmuş kalbi durmus kürtaja aldilar 1 hafta olacak neredeyse benim agrilarim devam ediyor hatta afedersiniz idrar yaparken kasıklarm ağrıyor normal mi bunlar yarın kontrolüm varda Dün birde kramp girdi iki büklüm oldum uyuyunca o geçti
asil15 meryys normal canım 2 hafta kadar ağrıda kanamadan devam eder nasıl kurtaj oldun vakumlumu burada çok geçmiş olsun
meryys asil15 Bana hiç bilgi vermedi ki nasıl olduğumu da bilmiyorum vakumludur herhalde genel anestezi verdiler sakinleştirici verdiler gerisi yok bende hiçte kürtaj hakkında bilgim yoktu sormak aklıma gelmedi
sadece1selda @meryys çok çok geçmiş olsun evet ağrı oluyor bende de olmuştu kesinlikle kontrole gidin ihmal etmeyin allah bir daha yaşatmasın ❤️🩹🤲🏻
meryys yabna Bilmiyorum ki fetal vermiştim canlı sanıp onu bekleyelim hasta olabilir dedi 10+4de kıpır kıpırdi birgun sonra ne oldu bilmiyorum Hiç belirti vermedi…
Eren1 tahamommy neden enfeksıyon kapılır acaba benımde bebeğimin kalbındurdu patalojıde enfeksıyon dedi kist te vardı sıvı patlayınca rahmı hasaslaştırmış olabılır gibi aeaştırmalar gördüm
asil15 meryys o zaman sen vakumlu olmuşsun büyük bir ihtimalle onda parça kalmiyor ama dikkat edin enfeksiyon olmayın ağzınızda normal dediğim gibi 2 hafta sonra normale döner
tahamommy Eren1 ben kürtaj sonrası enfeksiyondan bahsediyorum canım, patolojide ki enfeksiyonu bilemicem, ben de kürtaj olduğumda 1-2 hafta sonra kontrole gittiğimde sadece enfeksiyon kapmışsın dedi ama kürtajdan sonraydı yani antibiyotik kullanmıştım
Asill01 meryys bnde 10.haftam yani dün kürtaj oldum önce ilaçla kanamayı başlatıp suni sancı verdiler sancı başlayınca anestezi ile devam edildi kanama adrt kanaması gibi olursa beni ara dedi dünden beri lekelenme war sadece agrı flnda yok sadece rahmimin üstünde değişik bişi hissediyorum hissizlikmi desem krampmı desem bilmiyorum ama şükür agrım fln yok bide ilişki yasağım yok 10.günden sonra düzenli ilişki denildi miniğimin kalbi durmuş patolojiye gitti ama kromozom hastalığı büyük ihtimalle denildi
meryys Asill01 Cok geçmiş olsun sizede 😟 beni direkt anestezi ile almislardi. Fetal dna sonucu temiz geldi bizimde şuan sebep için bisey diyemiyorlar. Buarada bugün kürtaj sonrasi kontrolüm vardı bir sıkıntı yok 1 hafta daha devam eder kanaman dedi doktorum. Sonra ben birde perinatoloji ye gittim ordan çıkınca rahimde pihtilar kalmış ilaç verdi onla atacakmisim pıhtılaşma ya baktirabilirsin dediler
Asill01 meryys bnde diorm bi genetik taramamı yaptırsak diye tabi doktorumuzu gerek yok diyor ama benim aklım rahat değil hangi bölüme gittiniz bide doktormu yönlendirdi sizi
Aylince meryys nasıl muayene edildiniz acaba alttan metal aletle actirdilar mi o spekulum denilen alet var ya onunla mi
meryys Asill01 Ben ilk kimseye sormadan şehir hastanesine tıbbi genetige gittim ordaki doktor ilk gebeliklerde yüzde 40 gebelik kaybı oluyor dedi. 2 kere düşük yapanlarda araştırıyoruz dedi ve bakmadı bari pıhtılaşma ya bakın dedim onada bakmadilar. Ben farklı bir de riskli gebelik uzmanının görüşünü almak istedim kendi doktorum harici iyi ki de gitmişim içimde pihti kalmış ilaç verdi 2 kere kullanicam parçaları düşecekmiş. Pıhtılaşma ya bakalım dedi dışarda özelde yaptırabilirsiniz dedi. Benimde sebebi bilmeden ikinci çocuk için ilerlemek nasıl sağlıklı değil içim rahat etmiyor dedim sebebi bulamadığımız çok diyolar hepside Kendi doktorum 1 adet sonrası göreyim dedi ondan sonra deneyebilirsiniz dedi tekrar Diğer doktorda 3 ay rahmin toparlansın dedi Birde 4 5 tane antikora bakmış doktor sizde isterseniz bir perinatoloji bölümüne gidip bir muayene olun