Ben Nihan hanıma gidiyordum ilk defa ipek hanıma gittim aşırı memnun kaldım çok seviyeli bir samimiyeti vardı ve bilgili kendinden emin duruşu hoşuma gitti.nihan hanımdanda memnundum açıkçası ama onda muayene daha sohnet muhabbet havasında geçiyodu ben briaz daha resmiyet seviyorum tecrübesini hissettirsin istiyorum