Benim 12. Haftadan beri kız olduğu belliydi bacak arası boştu,15.haftada yine büyük ihmalle kız Dedi ,16.haftada yine büyük ihtimalle kız Dedi başka bir doktor 20.haftada kesin kız Dedi bu seferde ben kuşkuluyum,kesin mi dedim kesin Dedi ama kız çok istediğim için sanırım 🙈 korkuyorum ya gerçek değilse diye