MerveTaer yok bana 15.hafta kendi doktorum %99 kız Dedi
Yanılma durumlarına tedbiren ve bide devlet hastanesi deneme merakım olduğundan bide devlet hastanesine gittim üstelik devletin ultrason cihazı kendi doktorumdan daha ileri seviyedeydi oda kız Dedi bende minik minik hazırlıklara başladım ama 20haftama kadar hep kız idi ta kontrolümde doktorum %1 ihtimali %100 olarak tamamlıyoruz ve erkek cinsyeti Dedi ayrıntılıdada erkek Dedi
Lakin ben 26 haftamı bitirmek üzeyim suan hala emin olamadım burda 30küsürlerde bile. Cinsiyet yanılması deniliyor tedirgin oldum