Berrakk39999 hayır sadece 3 düşük vardı çok da dgildi sadece dusuklerim olduğu için bu sefer iğneyle tutunur dediler karından yaptık aynı şekil yine tutunmadi birdaha kaldığımda kolumdan denedik çok şükür ,36+5 kadar geldik şimdi de sancı cekiyoruz almıyorlar ay sonuna kadar beklememiz lazım 🥹🥹😞💙