776 cok geçmiş olsun insallah vaktinde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alışırsınız ben de düşünmekten bir ara panik atak gibi bir şey olmustum zor biliyorum ama rahatlamaya çalışın stres yapmayın ben sürekli yatmadım yoruldukça dinlendim ağır is yapmamaya çalıştım doğumu tetikleyebilecek şeylerden uzak durmaya çalıştım gittiğim hiçbir doktor da yat dinlen vs demedi cunku haftan ilerleyip kese büyüdükçe rahmin diğer kısmını örtüyor ve ben demeden çift rahimi fark edemiyorlardı ilkinde de oyle olmustu ilk haftalar kese küçükken ultrasonda görünüyor ama bebek büyüdükçe tek rahim gibi görünüyor ilk doğumumdan sonra doçent doktora gittim çift rahim düzeltilebilir mi diye kamera ile bakıldı ama düzeltilecek bi şey degil dedi ikinci gebelik icin de en fazla iki hafta uzar dedi yanı 35 ten sonrasını göremeyeceğimi söylemişti sonda bir Prof e gittim o da oyle söyledi ama oyle olmadı cok şükür