Kızlar cok şükür erken gelir mi abisi gibi kuvoze girer mi acaba normal doğum olur mu derken cok şükür 36+6 da ssvd yaptım 3520 gram doğdu bebeğim uzun bir sancı süreci oldu ama cok şükür nasip oldu ilk bebeğim 33+6 da 2200 doğup kuvözde kalmıştı 17 gun makat gelişti hafif sancı ile gidip 5 cm açıklık olduğunu öğrendik ve acil sezaryene alınmıştım (araları 3,5 yıl bu arada) bu gebeliğimde de hep endişeliydim erken doğum riskinden dolayı ama cok şükür 15 Haziranda babamın babalar gününü kutluyorduk asagida baskı hissediyordum sancım vardı diyemem sadece arada bebek hareket ettikçe falan kasiklarimda sızı oluyordu insan hissediyor aslinda farklı bir durum olduğunu bi acile gidelim dedim kalktık annemlerden hastaneye geldik nst de cok sancı çıkmadı ama 4 cm açılmam olmus yatış verildi eve gitsem bir dedim ama ilki sezaryen olunca riske atma dediler ben de tamam dedim bu şekilde başladı 16 Haziran’da 17.55 doğdu güzel yavrum uzun bir sancı süreci oldu açılmam hızlı ilerler sandım ama oyle olmadı biraz yavaş ilerledi geceden sabaha kadar cok sancım yoktu sürekli hareket ettim pilates topunda egzersiz yaptım gece boyu uyumadım ( hata ettim 🥲) sabaha doğururum sandım doktorum da oyle düşündüğünü söylemişti Çünkü ama yanılmışız 😅 öğlene dogru hala 5 cm açıklık vardi suyumu patlattılar ve hep dedikleri gibi asıl sancılar başladı uykusuzluk ve yorgunluk ile sancı karşılamak zor oldu ama en sonunda dogumhaneye alındım ve doğum gerçekleşti küçük bir kesi atıldı cunku ssvd olduğu icin karnımdan cok bastıramadılar doktorum o yüzden atmam lazım dedi ama dedikleri gibi hissetmiyorsunuz o an sonrası zaten kucağıma bir minnos verdiler rüya gibiydi hersey bitti ve cennet kokulu yavrumuza kavuştuk elhamdulillah 🐣 erken doğum riski olan çift rahimli olan ssvd düşünen arkadaşlara hikayem bir nebze moral olur inşallah 🌺 ssvd isteyen arkadaşlar vazgeçmeyin doktorunuza güvenin ve başaracağınıza inanın rabbim tüm hamilelere sağlıklı doğumlar nasip etsin 💕