Benim bebeğimde 17 günlük, kusma problemi var. Doktor normal dedi. Bazen çok az kusuyor bazende hem benim hem kendi üstünü batırıyor. Öyle olunca bende korkuyorum. Ama emzirirken artık kafasının bi tık yüksek olmasına dikkat ediyorum , birde emzirdikten sonra gazını çıkarmasa bile 10-15 dk omzuma alıp biraz dik durmasını sağlıyorum. Benim kızım bide acıktı mı aşırı şiddetli emiyor, öyle oldu mu da boğulacak gibi oluyor. Öyle hızlı emdiği zamanlar serce parmağımla hafifçe ağzından mememi çıkarmasını sağlıyorum , beş dakika omzumun üstünde bekletip geri tekrar emziriyorum biraz faydası oluyor