0melek0 2 çocuğunda da devlete gittim, şimdi 4 aylık hamıleyim, özele gidiyorum. Devlette o kadar sıra bekleyip de, küçük çocugumla sefıl olamam dedim, birde dediğiniz gibi eşleri almıyolar, ıkı cocugumda hiçbir şekılde ne kalp atısını, nede ultrason kagıdı dışında göremedi. Bnde son cocuk diye, özele gidip, her an ynımda olsun istedim.