0melek0 özelde gereksiz bişey yapmıyolar canım, haftasına göre yapılacak şeylerden haberin olsun ikili mesela sonrasında bi rutin kan var onlar için devlete randevu al yaptır, özelde de bir doktor bulup sonuçları göstererek ilerleyebilirsin ben genelde öyle yaptım hem devlete hem özele gidiyorum o yüzden devletib ilgisizliğini pek umursamıyorum