EcemErgen https://hizliresim.com/26oOb0 Ben ne zaman cinsiyet tahmini yapar misiniz diye post acsam hic kimse yazmiyor yaaa gecen gun actim yazan olmadi lutfen bu sefer yapan olursa cok sevinirim😔😔😔
Hnfvndk EcemErgen [url=https://hizliresim.com/oXNdD2][img]https://i.hizliresim.com/oXNdD2.jpg[/img][/url] Ne kadar dogru bu bılmıyorum ama dıkkatımı cekmıştı
Polo EcemErgen neden bu kadar önemsiyorsun Gerçek deil ki burdaki yorumlar Sağlıklı olsun die dua et bence, zamanı gelince doktorun sana cinsiyeti söylicek Anlıorm heyvanlanıosun ama aslı yok bunların
Shrrife EcemErgen canım tahmin söylese herkea ne olavak ki zamanı gelince öğreneceksin kimse müneccim değil ki 😊 bana bu istek biraz garip geldi 🤔😂
Hnfvndk Bence kız cok anlamam ama ınternette su poposunun ordaki cıkıntı yere paralelse kız ama bıraz daha yukarı dogruysa erkek dye gosterıyodu ondan seyaptım. Lınk atarım sıze bana oyle geldı poposunun orda minik bi çıkıntı var sanki onu bulun gelıyorum 🙈
Hnfvndk EcemErgen ben oyle gordum sankı canım poposunun ordakı cıkıntı paralel gıbı geliyor bana. Bu bılgıde dogruysa tabıı. cok merk ettım bende dogrumu acaba ogrenınce mutlaka yaz 🤗
Istahsizanne EcemErgen demek ki biraz yersiz bir isteğiniz var ki cevap yazmamış kimse :) hem henüz çok erken, hem de burdaki insanlar müneccim veya doktor değil.. 😊sağlıklı olup olmamasına cinsiyetinden daha çok önem verip heyecanlansa herkes keşke..
Hnfvndk Istahsizanne burda bir cok kısı cınsıyet soruyo. Cok yerlı col gereklı seylere de cevap verılmeyen postlar var. Gorulmuyodur. Bu dalga gecmenızın kırmanızın sebebı ne. Canınız mı sıkıldı. Merak edıyo demekkı doktorundan net cevap alamamıs. Sormus. Cevap verme mecburıyetınız yok. Ama kımseyı yargılayamazsınız ısterse cisim geldı ne yapmalıyım der. Sız bakmazsınız olur biter. Saglıklı bebegı her anne ıster ne yazsın sızce saglıklı bebegm olur mu yazsın. Buna dalga gecmeden cevap verceksen hemen bı post acayım. Nedır bu bırılerını asagılama ıstegınız anlamıyorum....
Eda0509 Istahsizanne ne alakası var pardonda! Kimse burda yersiz isteklerde bulunmaz bi kere. Burda herkes cinsiyet tahmini istiyor. Insanlarin kalbini böyle yorumlar yaparak kirmaya hakkin yok bir kere. Herkes merak ediyor burda cinsiyetin ne olduğunu. Herkesde soruyor yani bunu. Hiçte yersiz degil böyle sorular. Eğer rahatsız oluyorsan girmezsin bu foruma olur biter.
EcemErgen Pardonda size ne ? Ben tahmin edebilecek olanlar yazsin dedim farkındaysanız? Bilginiz yoksa girip yazmayin arkadas. Burda surekli goruyorum tartisma yaratmak isteyen insanlar ne kadar cok sizde onlardan birisiniz heralde. Hepiniz grup mu oldunuz herkesin herseyine karisiyosunuz hersey size garip geliyo. Üstünüze niye aliniyosunuz gercekten hayret ediyorum. Yani suan cok saskinim cocugumun sagligini sizden daha cok dusunuyorum heralde. Her kalbinin sesini duydugumda saglikli cok sukur diye mutlu olan benim siz misiniz sanki kardesim! Saçma sapan yorum yapacaksan hic yapma! Kimse doktorda degil kimse biseyde degil olabilir zaten burda bi doktor vardir kesin yazar diye paylasmiyorum zaten ben. Fikir edinmek amacli muhabbet amaçlı .. ha begenmezsen bakma yazma gor gec ayni bu zamana kadar benim yaptigim gibi!!
Istahsizanne İyi kendini kandırmalar o halde... diyecek başka bir şey yok :) sakin olun bir de, bu kadar sinir çocuğa zarar.. ☺️
EcemErgen Istahsizanne merak etme cocuguma zarar gelmez ;) ayrica sagol insan kendini guzel belli ediyor :)