Balinci bukna o zamn aklınuza gelmiş olsun evde yapılcak bişey baktım denedim hoşta duruyo nette fiyatları uçmuş gitmiş ipinin her hangi bi özelligi var mı acaba araştırdım ama herhangi bi ipten olur die yazıyo
Zuhresule Balinci ben haytap kuruluşuna bağış yapıcam. Linkteki kartlardan gönderiyorlar. Nikah şekeri yerine de bunu tercih etmiştim. http://www.dohayko.org/ozel-gun-kartlari/4139-hosgeldin-bebek-kartlari.html
TimuinMeliskdem Balinci aynen bizdede öyle derler mutlu günde acı şeyler yapılmaz kahve sabun gibi şeyler dagıtılmaz