gamze_gs88 aaa çok şaşırdım şuan 😂 benim de tam olarak benzerini yaşıyorum. 22 Mayıs da regl oldum 2 Haziran gibi 3 gün süren kahverengi lekelenmem oldu sonra kesildi ben de bir kaç gün sonra test yaptım negatif çıktı. Burdaki herkes erken dedi daha sonra 2 3 gün önce yaptım yine yok 😂 şuan Reglime 4 gün var. Açıkçası gecikmesini beklicem ya da 1 gün önce falan yapayım diyorum 😅