Aybars20 bunla ilgili yazmıştım keşke öteki gonderımı gorebılseniz okusanız şöyle anlatayım istediğimiz bir gebelikte hap ıle korunuyorduk hapı bıraktım 17 Eylül son adet tarihim 23 Eylül lekemem oldu neyse ben hamıle kalmadan kontrol amaçlı kadın doğuma gittim 30 eylülde rutın hani beta baktı dedim daha yeni korunmayı bıraktık neyse beta negatif kanda ama ben 4 haftalık hanıleymısım ve asla çıkmadı neyse sonra doktor vitamin verdi işte gebe kaldığımda halsız kalmayayım vs diye 10 ekimde test yaptım 3 tane çıkmadı 😂 18 ekımde test yaptım silik çizgi he dedim 15 günlük falandır olduysada dedim bir gıttım hastaneye 6 haftalık